Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Crearea primei asociatii profesionale a infirmierelor reprezintă unul dintre obiectivele proiectului POSDRU/144/6.3/S/127320 “Calificarea femeilor in meseria de infirmier o sansa pentru servicii medicale si sociale de calitate”. Pentru a beneficia de toate avantajele de membru al  Asociației Naționale a Infirmierelor, este necesară o simplă aderare prin completarea unui formular însoțit de o copie după cartea de identitate. Această cerere va fi examinată și aprobată de Consiliul Director, în cel mai scurt timp de la trimitere. Pentru a deveni membru al Asociației Naționale a Infirmierelor o femeie trebuie fie să fi terminat cursul de infirmier cu examen de absolvire, fie să ia parte la un curs în desfășurare.

Membrii asociației vor avea ocazia să contribuie activ la îmbunătățirea politicilor din domeniu pentru această categorie profesională - infirmiere - atât prin discuții cu autoritățile privind practicile și eventualele probleme din domeniu, cât și prin posibilitatea de a participa la programe educaționale, traininguri și seminarii naționale și internaționale. De asemenea, membrii vor putea susține și reprezenta toate interesele Asociației, putând să-și aducă aportul prin idei și soluții.

Cererile de aderare pot fi solicitate și trimise la adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

 

IANĂU ADINA - DENORA

 

MODEL CERERE

 

 

CERERE DOBÂNDIRE CALITATE DE MEMBRĂ ASOCIAȚIE

 

 

Subsemnata ..........................................................................cu domiciliul în........................................strada ................................................, nr.............., bloc............., scara..............., etaj............., ap.............. sector............., posesor al CI seria ............ nr..............................eliberat la data de ............................... de către................................, având CNP nr......................................................, tel: ...................................., mobil ..........................., E-mail ........................@.........................vă rog să-mi aprobați înscrierea mea în rândul membrilor Asociației Naționale a Infirmierelor.

 

Data.......................................................                    Semnătura.....................................

 

Aderare la asociație

Subsemnata ...........................................................cu datele personale menționate mai sus, prin prezenta recunosc că am luat la cunoștință de prevederile Statutului Asociației și sunt de acord să îl respect.

Mă angajez să promovez obiectivele asociației, să particip și să susțin activitățile acesteia.

Mă voi abține de la orice acțiune care dăunează prestigiul și intereselor asociației și a membrilor săi.

 

Data.......................                                                                 Semnătura..........................

 

 

 

Consiliul Director al Asociației Naționale a Infirmierelor aprobă aderarea d-nei....................................................... în conformitate cu prevederile Statutului Asociației.

 

Președinte,

FODOR VANYÓ Csaba

 

 

 

 

Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Indiferent de vârstă sau de pregătire profesională, mișcarea înseamnă viață. Acest lucru l-au demonstrat și cei prezenți duminică, 14 iunie 2015, la crosul organizat de Centrul Diecezan Caritas Iași.

Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

                Vineri, 15 mai 2015, Centrul de Resurse pentru Familii a sărbătorit Ziua Internațională a Familiei printr-o activitate inedită numită sugestiv „Povestea familiei mele”, activitate în cadrul căreia copiii, părinții și voluntarii au devenit personaje animate, eroi ai propriilor povești de viață, împărtășind astfel păreri, idei, opinii și experiențe care au dus la un moment dat la schimbări semnificative în procesul de maturizare al fiecăruia.

Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Centrul Diecezan Caritas Iaşi, anunţă scoaterea la concurs a două posturi de asistent social în cadrul Proiectului Servicii de Îngrijire la Domiciliu în localitățile Iugani și Hălăucești, jud Iași (cu norma de 8 ore, pentru o perioadă de 12 luni - începând cu luna iunie 2015).

Cerinţe: 
- Studii superioare - Asistenţă Socială;  
- Abilităţi de comunicare şi interrelaţionare; 
- Capacitate de adaptare la medii şi situaţii noi; 

- Valori creștine;
- Permis de conducere cat. B

 Conţinutul dosarului (se va trimite pe e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) 
- Curriculum Vitae în format Europass;
- Copie după cartea de identitate; 
- Copie după actele de studii;
- Copie după certificatul de căsătorie (dacă este cazul şi dacă numele de pe actele de studii nu coincide cu cel din cartea de identitate);

-Recomandare în plic închis din partea preotului paroh din comunitatea din care aparţine.

Pentru înscriere, vă rugăm să sunaţi la tel: 0752/557950 -   persoană de contact: Ianuș Adriana Mihaela, coordonator executiv Serviciul de Îngrijiri la Domiciliu Caritas Iași.

Data limită de înscriere este joi, 28 mai 2015.

Interviul va avea loc vineri, 29 mai 2015, începând cu ora 10.30 la Centrul de Îngrijire la Domiciliu Hălăucești și la ora 14.00 la Centrul de Îngrijire la Domiciliu Iugani.

 

Calendar

« Ianuarie 2019 »
Lun Marţi Mie Joi Vin Sâm Dum
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
X

Right Click

No right click