Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

 Centrul Diecezan Caritas Iași vă mulțumește pentru ajutorul acordat prin intermediul campaniei Întoarce-ți privirea spre casă!

Campania a fost organizată și în acest an pentru a sprijini Programul "Servicii de Îngrijiri la Domiciliu" din cadrul Centrului Diecezan Caritas Iaşi şi a reprezentat participarea credincioşilor în susţinerea activităţii centrelor regionale de îngrijiri la domiciliu care funcţionează în Dieceza de Iaşi. În anul 2017 am oferit servici medicale și sociale la peste 1200 de persoane din aproximativ 20 de localități.

Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Marți, 13 februarie 2018, am avut plăcerea, alături de prietenii de la VIVA FM, cei care au sărbătorit Ziua Internațională a Radioului, să pătrundem, pentru câteva minute, în lumea care se află în spatele vocilor care ne fac zilele mai frumoase. Oamenii de radio sunt cei care ne acompaniază pe parcursul zilei și ne pun în temă cu tot ce se petrece.

Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

 

 

  Centrul Diecezan Caritas Iași, în calitate de beneficiar, vă invită la conferința de deschidere a  proiectului A.C.C.E.S. – Antreprenoriat, Consiliere și Consultanță pentru o Economie Sustenabilă, cod proiect 105156.

  Obiectivul general al proiectului îl reprezintă creșterea gradului de ocupare pentru 120 de persoane din cele 6 județe aferente regiunii NE, prin susținerea înființării a 60 de întreprinderi cu profil non-agricol, în mediul urban,  precum și îmbunătățirea competențelor antreprenoriale pentru 360 de persoane.

  Rezultatele așteptate în urma implementării proiectului sunt:

 

  • un plan general de management;
  • o metodologie de implementare a activităților;
  • un comitet de monitorizare;
  • o metodologie de selecție a planurilor de afaceri;
  • un pachet de instrumente de implementare și monitorizare a afacerilor susținute în cadrul proiectului;
  • un plan de achiziții de servicii, echipamente și bunuri;
  • o conferință de lansare proiect (50 de persoane participante);
  • un eveniment de prezentare a planurilor de afaceri selectate (100 de persoane participante);
  • o conferință de finalizare proiect (100 de persoane participante);
  • o cercetare elaborată;
  • 18 întrevederi cu reprezentanți ai autorităților publice locale;
  • un document de poziție elaborat și prezentat autorităților publice locale;
  • 360 de beneficiari informați;
  • 6 caravane organizate;
  • 10000 de pliante, 360 de agende, 360 de pixuri, 360 de broșuri distribuite;
  • 360 de beneficiari selectați;
  • 360 de beneficiari consiliați și sprijiniți în vederea realizării planului de afaceri care va intra în concurs pentru finanțare;
  • 360 de beneficiari participanți la cursuri de formare antreprenorială;
  • minim 330 planuri afaceri prezentate la examen;
  • minim 330 beneficiari certificați;
  • 90 de telefoane inteligente acordate;
  • 60 de planuri de afaceri selectate;
  • 60 de rapoarte stagii de practică;
  • plan de mentorat elaborat și implementat;
  • 60 de beneficiari de servicii de mentorat;
  • 1 contract furnizare servicii juridice;
  • 60 de firme înființate;
  • 60 de afaceri susținute în implementare;
  • 120 de locuri de muncă create;
  • 60 de contracte de subvenție semnate;
  • 60 de subvenții acordate;
  • 60 de afaceri monitorizate;
  • 120 de locuri de muncă menținute.

  Valoarea totală a proiectului este de 14.310.085,94 lei, din care 12.163.573,05 valoare nerambursabilă UE și 2.146.512,89 lei valoare nerambursabilă din bugetul național.

  Perioada de derulare a proiectului este: 16 ianuarie 2018-15 ianuarie 2021.

  Proiectul este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020.

  La eveniment sunt aşteptaţi să participe reprezentanţi ai mass-media, ai organizațiilor neguvernamentale, ai instituțiilor publice locale și județene, precum și membrii echipei de proiect.

 În speranţa că veţi da curs invitaţiei noastre, contribuind astfel la o promovare cât mai corectă şi transparentă a informaţiilor privind implementarea proiectelor finanţate din fonduri europene în România şi importanţa acestora pentru dezvoltarea societăţii noastre, vă mulţumim!

 Mai multe informaţii privind acest proiect puteţi obţine la numărul de telefon 0232-210085 / 0729550063, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Persoană de contact: Radu Onișoru, manager proiect.
 

Director general,  Pr. Egidiu Condac

 

 

Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

12.02.2018

Centrul Diecezan Caritas Iași, în calitate de beneficiar, anunță începerea proiectului A.C.C.E.S. – Antreprenoriat, Consiliere și Consultanță pentru o Economie Sustenabilă, cod proiect 105156.
Obiectivul general
al proiectului îl reprezintă creșterea gradului de ocupare pentru 120 de persoane din cele 6 județe aferente regiunii NE, prin susținerea înființării a 60 de întreprinderi cu profil non-agricol, în mediul urban,  precum și îmbunătățirea competențelor antreprenoriale pentru 360 de persoane.

X

Right Click

No right click