Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

În România se înființează prima asociație profesională a infirmierelor în cadrul proiectului  „Calificarea femeilor în meseria de infirmier o șansă pentru servicii medicale și sociale de calitate” POSDRU/144/6.3/S/127320.

Proiectul este implementat de către Asociaţia Caritas Alba Iulia – Asistenţă medicală şi socială în parteneriat cu Centrul Diecezan Caritas Iași şi Asociația Four Change , fiind cofinanţat de Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 „Investește în oameni”.

Constituind unul din obiectivele proiectului „Calificarea femeilor în meseria de infirmier o șansă pentru servicii medicale și sociale de calitate”, Asociația Națională a Infirmierelor are ca scop reprezentarea drepturilor legale ale infirmierelor și de asemenea, monitorizarea aplicării politicilor din domeniu. Mai mult, se dorește ca percepția asupra acestei categorii profesionale să ajungă la un nivel superior de valorizare.

Asociația își propune să consolideze principiul egalității de șanse și să apere drepturile femeilor angajate ca infirmiere, facilitând totodată accesul egal pentru toți la piața muncii. Asociația va avea un for reprezentativ, membrii fondatori fiind selectați din rândul femeilor participante la cursul de calificare din cadrul proiectului.

Credem cu tărie în servicii medicale și sociale de calitate, iar mai presus de toate, investind în programe temeinice de calificare profesională, credem în oamenii care activează în aceste domenii.

 

Ianău Adina-Denora

 

 

 

Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Caravana consilierilor, prin care cele 10 organizatii fondatoare a FONSS-Federatia Organizatiilor Neguvernamentale pentru Servicii Sociale- doresc sa demonstreze consilierilor locali si judeteni ieseni ca investitia in servicii sociale este singura cale de rezolvare a problemelor sociale pe termen lung, a mai avut cateva opriri.

27 Aprilie 2015
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Pentru a te arăta bosumflat ai nevoie de 72 de mușchi, însă sunt suficienți doar 12 pentru a râde, și totuși râsul este cea mai puternică armă pentru a îmbunătății propria viață. Acest lucru îl știe foarte bine italianca Isabel Sardu, actriță, scenograf și regizor, care, după ce a vizitat pentru prima dată Centrul „Don Bosco“ în anul 2011, nu a mai putut rămâne departe de acei copii care i-au cucerit inima și a găsit mereu ocazii și modalități pentru a-și face simțită propria prezență. Acum a urmat momentul spectacolului „Unu, doi, trei... start“, prin care, împreună cu o altă italiancă, Sara Corraine, voluntară la prima sa experiență, printr-o succesiune interminabilă de spectacole, au stârnit zâmbetul la mai bine de 500 de copii, în perioada 22 martie – 2 aprilie.

Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

BRAILA - LOCURI DE MUNCA DISPONIBILE IN ECONOMIA SOCIALA

 

Structura de Economie Sociala – Braila, cu domeniul de activitate “Servicii de ingrijire la domiciliu”, infiintata in cadrul proiectului POSDRU 148730 – IDEAS - “Incluziune prin Dezvoltare Economica si Antreprenoriat Social” , angajeaza: manager de structura, kinetoterapeut si asistenti medicali.

Au prioritate persoanele care fac parte din grupuri tinta vulnerabile:
(a) Persoane cu dizabilităţi;
(b) Familii care au mai mult de 2 copii;

(c) Familii monoparentale;
(d) Persoane care au părăsit timpuriu şcoala;
(e) Femei în situaţii de risc (femei aflate în diverse situații de dezavantaj socio-profesional :victime ale traficului de persoane, victime ale abuzului sau violenței, aflate în situația precarității locului de muncă, femei cu calificări redundante);
(f) Persoane care trăiesc din venitul minim garantat;

 

    1 post vacant - Manager Structura cu norma de 8 ore/zi.

 

Cerinte:

- studii superioare
- experienta generala minim 5 ani
- cursuri de specializare (negociere, marketing, comert, vanzari, management)
- experienta in vanzari sau activitate de economie sociala
- gandire strategica, managementul eficient al echipei
- persoana cu bune abilitati de comunicare si relationare empatica, proactiva, motivata.
- dinamica, inovatoare, orientata spre rezultat

Responsabilitati:

- responsabil de obtinerea autorizatiilor necesare desfasurarii activitatilor de ingrijire la domiciliu
- coordoneaza si administreaza activitatea structurii de economie sociala
- coordoneaza echipa, care include persoane din grupuri vulnerabile
- elaboreaza strategii de dezvoltare ale organizatiei
- identifica cele mai avantajoase forme de promovare a serviciilor si elaboreaza strategia de marketing a structurii de economie sociala
- identifica si mentine relatiile cu clientii
- urmareste calitatea serviciilor
- mentine relatii profesionale si colaboreaza cu intreaga echipa de proiect
- realizeaza documentele de raportare a activitatii impuse de catre finantatorul proiectului
- participa la selectia si formarea personalului din cadrul echipei
- este responsabil de organizarea evenimentelor de vizibilitate la nivel local.

 

    1 post vacant - Kinetoterapeut cu norma de 8 ore/zi.

 

Cerinte:
- studii superioare in domeniu;
- experienta in domeniu minim 2 ani;

   2 posturi vacante – Asistenti medicali cu norma de 8 ore/zi.

Cerinte:
- certificat/atestat de calificare/evaluare a competentelor profesionale;
- experienta in domeniu minim 2 ani;

Asteptam CV-urile celor interesati si care indeplinesc cerintele mentionate pentru fiecare pozitie vacanta in parte, pe adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  .

Calendar

« Februarie 2019 »
Lun Marţi Mie Joi Vin Sâm Dum
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28      
X

Right Click

No right click